پروژه ها

پروژه های بالابر خانگی با کابین

این نوع بالابر هیدرولیکی که از نوع کابین دار می باشد با در نظر گرفتن انواع کابین بر روی این نوع بالابر می توان ایمنی بیشتری برای آن در نظر گرفت.

نوع کابین و ظرفیت آن بستگی به برق مصرفی و فضای نصب بالابر دارد که می توان با در نظر گرفتن کابین های گوناگون اعم از کابین اسانسوری که با تزیینات مختلف قابل اجراست استفاده نمود. در ساختمان هایی فضای کمی برای نصب بالابر خانگی دارند معمولا از کابین های سبک استفاده می شود که هم مرقوم به صرفه می باشد هم می توان از برق تکفاز برای راه اندازی بالابر هیدرولیکی استفاده نمود.

کابین های تمام ام دی اف برای منازل قدیمی که برق سه فاز ندارند هم مرقوم به صرفه می باشد و اینکه ظرفیت بالابر را می توان تا حدی افزایش داد. بعضی از بالابرهای خانگی یا هوم لیفت در حیاط ساختمان های قدیمی اجرا می شود معمولا از کابین های تمام الومنیوم که ضد آب هستن استفاده می شود.
بالابر خانگی با برق تکفاز نیز اجرا می شود. همچنین می توان از پمپ های کم صدا(اسکرو) و الکتروموتورهای غرق روغن(مستغرق) استفاده نمود که حتی الامکان از صدای پمپ و الکتروموتور تا ۸۰درصد کاهش داد. برای کم کردن ضربه های راه اندازی و توقف معمولا از شیربرقی های بلین آلمان استفاده می شود که از تک بوبین تا چهار بوبین با سایزهای مختلف در بازار موجود می باشد.
دراین نوع بالابر هیدرولیکی می توان از تمامی لوازم جانبی و ایمنی اسانسور استفاده نمود. برای ایمنی بالابر خانگی از ترمز اضطراری یا پاراشوت نیز به کار می رود.

نمونه پروژه ها


بستن