بالابر هیدرولیک

بالابر هیدرولیک خانگی با کابین

این نوع بالابرخانگی که دارای کابین می باشد دارای ایمنی بالاتر نسبت به بالابرهای گیربکسی می باشد. بالابر خانگی با کابین در منازل و ساختمان هایی که فضای مناسب برای نصب اسانسور ندارند اجرا می شود که حتی با برق خانگی(تکفاز) راه اندازی می شود.شرکت پارس بالابر سازنده و اجراکننده بالابرخانگی باکابین در ظرفیت و تزیینات مختلف طبق سفارش مشتری می باشد.

درساختمان هایی دارای برق تکفاز می باشد معمولا از کابین های سبک تر استفاده می شود که بتوان حتی المقدور از ظرفیت مفید بالابر خانگی استفاده نمود. این نوع کابین ها هم می تواند کابین آسانسوری با تزیینات گوناگون(تمام استیل، استیل چوب، استیل فرمیکا و…) باشد و هم از کابین های سبک تر و مرقوم به صرفه تر استفاده نمود.

دراین نوع بالابر خانگی از پمپ های اسکرو(کم صدا) الکتروموتور مستغرق(غوطه ور در روغن) و شیربرقی های دو سرعته جایگزین پمپ دنده ای الکتروموتور هواخنک و شیربرقی بلوکی به کار می رود که تا ۸۰درصد صدای پمپ موتور  و شوک توقف کابین را کاهش می یابد.

این نوع بالابر را می توان به آسانسور هیدرولیکی ارتقا داد که در این صورت تمامی لوازم جانبی و ایمنی اسانسور نصب و اجرا می شود.

نمونه پروژه ها


بستن